Selamat datang ke Utusan Hati

Selamat datang ke Utusan Hati ... Apa yang hati anda sedang katakan?



Sunday, January 11, 2009

Hujung minggu yang penat...

Alhamdulillah, semalam aku dah ke Jemari Seni. Dah setel tenyeh tanda tangan... naik sengal gak jari jemariku. Mujur ada Izzah dan Kak Naz yang membantu... bantu buka plastik novel... terima kasih.. terima kasih.

Semalam siap makan tengahari dengan Kak Su dan Kak Yah. Aduh.. susah-susah aje. Terima kasih... terima kasih... Sedap makan tengahari kami... terbang segala diet... Terima kasih lagi sekali, Kak Yah dan Kak Su.

Sblm balik tu, siap memilih-milih buku lagi... sukanya..penuh dah rak buku kat rumah aku ni. Tak tahu nak baca yang mana satu...aku start dengan labyrinth sbb aku memang suka cerita misteri macam ni. Baru muka surat depan aje dah rasa best sangat... lepas ni nak sambung membaca lagi...

Hari ini, seharian aku, Izzah dan Kak Naz bertungkus lumus dengan projek rahsia kami. Berpeluh dan berselutlah kaki dan tangan... harap-harap semuanya akan berjalan lancar sehingga ianya mendatangkan hasil...baru kerja berat sikit dah rasa sakit satu badan. Patutlah ayah aku dulu beria suruh anak-anak dia belajar rajin-rajin. Rupanya dia memang risau kalau anak-anak dia ikut jejak langkah dia sbb susah rupanya berbakti dengan alam ni kalau tidak kena dengan orang dan semangatnya. Namun, harap-harap semangat ayah aku tu adalah dalam diri aku ni...amin.

Okey, itu saja utk hari ni. Kalau ada masa, den updatelah lagi blog ni. Nak rehat kejap... penatttt...zzzzzzzzzz...

No comments:

Post a Comment