Selamat datang ke Utusan Hati

Selamat datang ke Utusan Hati ... Apa yang hati anda sedang katakan?



Thursday, January 8, 2009

Berita gembira di pagi hari...

Pagi-pagi tadi Kak Yah dah buzz aku... pastu dia cakap... petang ni company printing tu akan datang antar buku kat JS.. Adeih.. tergugur jap jantungku ketika itu. Lepas tu dah tak boleh buat kerja dah... rasa cam melayang-layang jer... mcm bercinta plak... tersenyum-senyum. Aku cakap ngan kak yah... i can't stop myself from smillingggg.... gawat nih.

Orang lain pun pelik tgk aku... sengih jer sampai telinga. Purchasing nyer staf datang minta payment pun aku senyum jer... sib baik aku tak keluarkan pantun ke hape ke sempena menyambut kedatangan dorang yg selama ni aku aaaaamat menyampah.

Tengahari ada plak suprise party utk MD. First time aku alami peristiwa sambut birthday bos ni secara besar-besaran... meletup-letup belon kat ofis tu. Bos pun cam blur sekejap... dtg2 jer semua floor gelap. "Black out ke?" dia tanya. Tekan jer lift, tergolek-golek belon keluar dari lif sekali ngan secretary dia yg kiut miut tu...tp secretary tu tak tergolek ler cuma berpeluh jer sbb berminit2 tunggu dlm lift. Ha, amik, nak suprise sangat, kenalah berkorban.

Petang ni, sambil2 wat kerja ofis, aku wat kerja sendiri... hehehe...amik order utk Tanya Pada Hati. Kawan-kawan la yg mengordernya... siap minta TT. Kak Yah cakap yg ada kat JS tu pun dah 50 novel yg aku kena TT. Mampusss... mlm ni dan esok kena senaman jari banyak-banyak...

Kesimpulannya hari ni... AKU GEMBIRA. Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment