Selamat datang ke Utusan Hati

Selamat datang ke Utusan Hati ... Apa yang hati anda sedang katakan?



Friday, February 20, 2009

Menunggumu


Datanglah seribu beban
Aku hanya memikul amanahmu
Datanglah sejuta kelam
Aku inginkan hanya cahayamu

Hadirlah beribu sendu
Aku hanya ingin pujukanmu
Hadirlah berjuta amarah
Aku hanya inginkan salju kasihmu

Tatkala resah itu terus bertali
Aku mengerti... kau kasihku
Tatkala ujian itu terus meniti
Aku mengerti... kau cintaku

Aku tak perlu kau selalu di sisi
Menemani setiap detik rasaku
Cukup aku mendengar suara kasihmu
Lewat angin lalu yang menyapa
Dengan takzim dan cinta

Bukan aku menghindar untuk selalu bersama
Kerna kutahu kau pembawa lantera
Menyuluh segenap jiwa
bersama semesta arjuna cintaNya
dan aku tak pernah derita
hanya kerana tak memilikimu seluruhnya

Di sana bahagia menanti
Di sana sudah terpatri seluruh janji
Janji yang benar tanpa dusta
Aku mohon untuk menunggumu di sana...

No comments:

Post a Comment